Відеопоезію української авторки відібрали на міжнародний кінофестиваль у Мексиці

Відеопоезія письменниці Софії Ленартович увійшла до офіційної програми міжнародного кінофестивалю «Fotogenia», що відбувається у Мексиці. Про це в ексклюзивному коментарі Читомо повідомила Софія Ленартович.
Організатори фестивалю розглядали роботи у чотирьох категоріях: відеопоезія, авангардний фільм, відеоарт, експериментальне кіно. У зв’язку з пандемією, фестиваль транслюватимуть онлайн з 24 по 27 листопада. Взяти участь закликали митців, які «досліджують аудіовізуальні образи та не бояться виходити за межі форматів і жанрів». Свої роботи подали 199 творців з 33 країн світу. Софія Ленартович стала єдиною учасницею з України, на фестивалі вона представить відеопоезію «Після/After». У відео письменниця рефлексує про досвід втрати близьких і життя та мистецтво в умовах карантину.
«Відеопоезію «Після/After» разом я з друзями знімала на айфон, а монтувала − у додатку для смартфонів. Я зауважила загальну тенденцію: організатори фестивалів цінують насамперед актуальність теми, змістовність роботи й автентичне звучання», − розповіла авторка.
Раніше поетичні фільми Софії Лернатович демонстрували на міжнародних фестивалях. З роботою «Після/After» письменниця цього року брала участь у фестивалі «REELpoetry/HoustonTX»(США) та «9th International Video Poetry Festival» (Греція).
Зараз авторка працює разом із командою над проєктом «Голоси» − серією поетичних фільмів про дорослішання, жіночу силу і чутливість.
«Це також спроба переосмислити смерть не тільки як фізичне явище, а і як відмирання застарілих уявлень, надуманих страждань та усвідомлення і формування власної ідентичності. Першою роботою із циклу став фільм «Гріхи/Sins», що дебютував за кордоном у межах 9-го Міжнародного фестивалю відеопоезії в Афінах. Також відео переглянули учасники фестивалю-воркшопу для молодих авторів «Прописи» під час вечора мультимедійних поетичних проєктів «Перетікання», − пригадала вона.
Наразі доступний тизер відеороботи, онлайн-прем’єра відбудеться 20 жовтня на ютуб-каналі Софії Ленартович, і на ютуб-каналі журналу «Артефакт».
Софія Ленартович − письменниця, архітекторка, художниця, перформерка. Навчається у Національному університеті «Львівська політехніка» за спеціальністю «Архітектура та містобудування». Цікавиться архаїчною піснею, культурою Бойківщини. Досліджує сферу відеоарту та знімає поетичні фільми.
Fotogenia − кінофестиваль, що відбувається у Мехіко, вперше провели у 2019 році. У ньому беруть участь фільми різних жанрів та форматів. Його учасниками можуть стати режисери-аматори.
Нагадаємо, цього року в Україні відбувся конкурс відеопоезій «До слова: Витіснене покоління».
Оригінал статті на Suspilne: Відеопоезію української авторки відібрали на міжнародний кінофестиваль у Мексиці
Блог
У межах створення Нацкорпусу кримськотатарської мови опрацьовано понад 700 матеріалівПід час роботи над створенням Національного корпусу кримськотатарської мови, яке ініціювало Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій, фахівці вже опрацювали понад 700 матеріалів
Через військову агресію росії в Україні пошкоджені щонайменше 11% шкілСтаном на січень 2023 року через російську військову агресію в Україні були пошкоджені 1259 шкіл, а 223 — повністю зруйновані. Про це свідчать результати дослідження «Війна та освіта. Я
Росіянам заборонили використовувати зображення Мумі-тролівФінська компанія Moomin Characters, яка володіє правами на твори письменниці Туве Янссон, більше не видає ліцензії на використання образів Мумі-тролів у росії. Про це повідомило російсь
Із романів Аґати Крісті вилучать образливі словаЗ романів Аґати Крісті про Еркюля Пуаро й міс Марпл від видавництва HarperCollins приберуть «потенційно образливу лексику».
З текстів видалять посилання на етнічну приналежність героїв,
Продовжуємо проєкт «Воєнний стан» – онлайн-антологію есеїв українських інтелектуалів та інтелектуалок про війну від Meridian Czernowitz. Сто авторів – у ста текстах – розкажуть про влас
Перейти до блогу
Додати коментар
Перед доданням нового коментаря впевніться будь ласка що він конструктивний і не ображає почуттів та гідності осіб, яким він призначений.