Art Nation запустило другий сезон всеукраїнської дитячої екологічної програми

У межах другого сезону екологічної дитячої програми Joykis у видавництві Art Nation вийшла спеціальна книжка. Про це Читомо повідомили представники видавництва.
У другому сезоні програми Art Nation випустили книжку «Джойки», яку створили спеціально для акції у співпраці з дитячою авторкою Іриною Громовою. Тираж книжки склав 50 тисяч примірників − досить рідкісне явище для українського видавничого процесу і водночас уже статистичний темп продукування для видавництва. Один з попередніх проєктів видавництва − інтерактивна ігрова книжка Arena − також мав тираж 50 тисяч.
Перший сезон екологічної програми відбувся у квітні-травні цього року. Програма Joykis присвячена екологічним Цілям у сфері сталого розвитку, які ухвалили на Генеральній Асамблеї ООН у 2000 році.
Екоакція орієнтована на дітей від 3 до 10 років. Персонажі програми Джойки − це рятувальники природи, які допомагають дітям оволодіти еконавичками. Наліпки, книжка та інша продукція з Джойками доступна у торгових мережах. Під час другому сезоні представлені 24 нові герої з чотирьох середовищ: міські, лісові, водні, повітряні. Кожен різновид персонажів відповідає за природні ресурси та чистоту навколишнього середовища відповідно до своєї тематики.
Крім того, діти можуть дізнаватись про вирішення екологічних проблем в ігровій формі з використанням додатку для смартфонів Joykis: Grand Tour. Його можна скачати у Google Play Market Android App Store, чи за допомогою QR-коду, який розміщено на комплектах наліпок з Джойками.
Представники видавництва наголошують, що інтерактивна складова проєкту відповідає запитам наймолодшої авдиторії, і водночас заохочує до читання. Подібну стратегію видавництво успішно застосовувало при виданні класичних казок з доповненою реальністю.
У книжці «Джойки» йдеться про важливість дбайливого ставлення до природних ресурсів.
«Це збірник чотирьох окремих історій. Кожна з них – про різні пригоди Джойок у різні пори року. Книжка поєднує персонажів минулого сезону та нових героїв, які з’явились у цьому сезоні», − додали в ексклюзивному коментарі Читомо представники видавництва Art Nation.
«Продовження екоакції Joykis − це відповідь на сучасні тренди та своєчасна ініціатива для українського бізнесу і споживачів. Ми бачимо, як з кожним роком світ стає більш екосвідомим. Ми раді об’єднати лідерів регіонального ритейлу та споживачів навколо ідеї дбайливого ставлення до навколишнього середовища. Joykis допомагають дорослим говорити з дітьми про складні питання екології простою мовою − в інтерактивній формі. Яскраві герої, гра роблять процес пізнання захоплюючим і цікавим. У багатьох сенсах Joykis: Grand Tour − це win-win рішення для всіх сторін: природа отримує захист від свідомих людей, ритейлери − зміцнення іміджу та посилення лояльності клієнтів, батьки — зручну та сучасну форму для взаємодії з дітьми», − розповів генеральний продюсер компанії Art Nation Loyalty Едуард Ахрамович.
Книжки та інша продукція програми доступна у 881 магазині таких торгових мереж: «Фора», «Таврія-В», «Космос», «Блиск&Відро», «Рост», «Деликат», «Файно», «Близенько», «Семья», «Зеркальный», «Тайстра», «Норма», «Економ», «Полісся», «Полісся продукт», «Мікс маркет», «Наш край», «SPAR», «Кошик». Взяти участь в екоакції можна по всій Україні до 30 січня 2022 року. Детальніші умови акції доступні на сайті кожної торгової мережі.
Додамо, нещодавно видавництво Art Nation розпочало акцію у мережі грузинських супермаркетів.
Оригінал статті на Suspilne: Art Nation запустило другий сезон всеукраїнської дитячої екологічної програми
Блог
Найбільше українці скаржаться на російську мову на сайтахЗа 5 місяців 2023 року на адресу уповноваженого із захисту державної мови надійшло 1650 звернень громадян про порушення Закону України «Про забезпечення функціонування української мови
Книжковий Арсенал-2023 оголосив програмуОголосили програму XI Міжнародного фестивалю «Книжковий Арсенал». Її розмістили на офіційному сайті фестивалю.
Одинадцятий Книжковий Арсенал (КА) відбудеться 22-25 червня. До програми ф
Наприкінці травня київський музей Міхаїла Булгакова оновив меморіальну табличку з барельєфом російського письменника, яку невідомі облили червоною фарбою. Музей вирішив зберегти дошку «
Андрій Содомора. ДружбаХай знає тиран собі на біду,
Що друга я зроду не підведу,
Нехай довершить свою пімсту,
Та ціну складе побратимству.
Ці рядки – з поезії Фрідріха Шіллера «Зарука» (die Bürgschaft) у перекладі
Пішов з життя ілюстратор Олександр МіхнушевНа 68-му році життя помер відомий український ілюстратор, графік, карикатурист Олександр Міхнушев. Про це у фейсбуці повідомила палеогеографиня Наталя Герасименко.
«Пам’ятаю його у 80-і
Додати коментар
Перед доданням нового коментаря впевніться будь ласка що він конструктивний і не ображає почуттів та гідності осіб, яким він призначений.