Art Nation запустило другий сезон всеукраїнської дитячої екологічної програми

У межах другого сезону екологічної дитячої програми Joykis у видавництві Art Nation вийшла спеціальна книжка. Про це Читомо повідомили представники видавництва.
У другому сезоні програми Art Nation випустили книжку «Джойки», яку створили спеціально для акції у співпраці з дитячою авторкою Іриною Громовою. Тираж книжки склав 50 тисяч примірників − досить рідкісне явище для українського видавничого процесу і водночас уже статистичний темп продукування для видавництва. Один з попередніх проєктів видавництва − інтерактивна ігрова книжка Arena − також мав тираж 50 тисяч.
Перший сезон екологічної програми відбувся у квітні-травні цього року. Програма Joykis присвячена екологічним Цілям у сфері сталого розвитку, які ухвалили на Генеральній Асамблеї ООН у 2000 році.
Екоакція орієнтована на дітей від 3 до 10 років. Персонажі програми Джойки − це рятувальники природи, які допомагають дітям оволодіти еконавичками. Наліпки, книжка та інша продукція з Джойками доступна у торгових мережах. Під час другому сезоні представлені 24 нові герої з чотирьох середовищ: міські, лісові, водні, повітряні. Кожен різновид персонажів відповідає за природні ресурси та чистоту навколишнього середовища відповідно до своєї тематики.
Крім того, діти можуть дізнаватись про вирішення екологічних проблем в ігровій формі з використанням додатку для смартфонів Joykis: Grand Tour. Його можна скачати у Google Play Market Android App Store, чи за допомогою QR-коду, який розміщено на комплектах наліпок з Джойками.
Представники видавництва наголошують, що інтерактивна складова проєкту відповідає запитам наймолодшої авдиторії, і водночас заохочує до читання. Подібну стратегію видавництво успішно застосовувало при виданні класичних казок з доповненою реальністю.
У книжці «Джойки» йдеться про важливість дбайливого ставлення до природних ресурсів.
«Це збірник чотирьох окремих історій. Кожна з них – про різні пригоди Джойок у різні пори року. Книжка поєднує персонажів минулого сезону та нових героїв, які з’явились у цьому сезоні», − додали в ексклюзивному коментарі Читомо представники видавництва Art Nation.
«Продовження екоакції Joykis − це відповідь на сучасні тренди та своєчасна ініціатива для українського бізнесу і споживачів. Ми бачимо, як з кожним роком світ стає більш екосвідомим. Ми раді об’єднати лідерів регіонального ритейлу та споживачів навколо ідеї дбайливого ставлення до навколишнього середовища. Joykis допомагають дорослим говорити з дітьми про складні питання екології простою мовою − в інтерактивній формі. Яскраві герої, гра роблять процес пізнання захоплюючим і цікавим. У багатьох сенсах Joykis: Grand Tour − це win-win рішення для всіх сторін: природа отримує захист від свідомих людей, ритейлери − зміцнення іміджу та посилення лояльності клієнтів, батьки — зручну та сучасну форму для взаємодії з дітьми», − розповів генеральний продюсер компанії Art Nation Loyalty Едуард Ахрамович.
Книжки та інша продукція програми доступна у 881 магазині таких торгових мереж: «Фора», «Таврія-В», «Космос», «Блиск&Відро», «Рост», «Деликат», «Файно», «Близенько», «Семья», «Зеркальный», «Тайстра», «Норма», «Економ», «Полісся», «Полісся продукт», «Мікс маркет», «Наш край», «SPAR», «Кошик». Взяти участь в екоакції можна по всій Україні до 30 січня 2022 року. Детальніші умови акції доступні на сайті кожної торгової мережі.
Додамо, нещодавно видавництво Art Nation розпочало акцію у мережі грузинських супермаркетів.
Оригінал статті на Suspilne: Art Nation запустило другий сезон всеукраїнської дитячої екологічної програми
Блог
Остання знижка в передплаті!Добрий день!
Сьогодні з гарною новиною – впродовж дня буде діяти знижка в 15% на книгу “Кохання тут зайве”. Остання знижка в передплаті, тому… для усіх, хто мав намір прочитати, чудова можливість придбати книгу
Українська мрія — вийде нова марка від Укрпошти28 червня Укрпошта вводить в обіг нову поштову марку «Українська мрія». Про це повідомив генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський в Telegram.
Загальний тираж марки 3 млн. Її можн
В Азербайджанському Інституті теології під час заходу «Репрезентація азербайджанських цінностей в українських перекладах азербайджанської літератури» обговорили дослідження українсько-а
Тимофій Гаврилів. Чорний червеньсонмені снилися килимові бомбування росіїкраїни що смерть і розруху навколо сіємені снилося як росіяни плакали і благалищо вони не винні що вони не хотіли вони не зналия запитав хто ж тоді вдирався до
Нові обкладинки…Шрифт, стиль, колір можна замінити за бажанням.
1. Вільна. Ціна 40 грн
2. Вільна. Ціна 40 грн
3. Вільна. Ціна 20 грн
4. Вільна. Ціна 30 грн
5. Вільна + арт в подарунок. Ціна 30 грн
6. Вільна. Ціна 30 грн
Перейти до блогу
Додати коментар
Перед доданням нового коментаря впевніться будь ласка що він конструктивний і не ображає почуттів та гідності осіб, яким він призначений.