Українська бібліотечна асоціація змінила логотип і готує новий брендбук

Українська бібліотечна асоціація оприлюднила новий логотип і змінила фірмовий стиль. Про це йдеться на сайті організації.
Рішення про зміну символіки Асоціація ухвалила у травні. Члени Президії УБА обрали логотип та фірмовий стиль авторства Олесі Бачинської.
«З часу створення першого та всім вам добре відомого логотипу минуло понад 25 років. І за цей час підхід до візуальних образів та логотипів суттєво змінився. Лаконічний знак добре масштабується та відповідає сучасним графічним трендам − модульність, простота форм, мінімалізм. Кольорова гама: світло-блакитний, світло-сірий, жовтий і темно-синій кольори ‒ говорить про локальність через кольори прапора України», − пояснили у Асоціації.
Новий логотип складається з графічного елементу та шрифтової частини. Знак побудований з трьох однакових прямокутників. Кожен з них дотичний до іншого, що символізує рівноцінне партнерство. До цих елементів можуть додавати інші прямокутники (нові члени Асоціації), − такий прийом використано для створення патерну. Окрім логотипу, Українська бібліотечна асоціація готує повний брендбук нового фірмового стилю, який оприлюднять згодом. Новий логотип вже використовують в інформаційних та рекламних матеріалах.
«Ми працювали з одною дизайнеркою. Вона розробила три концепти, які представила на розгляд Президії. Після обговорення ми голосували та висловлювали побажання щодо доопрацювання певних моментів, які вона врахувала. Ми вже маємо напрацьовані й затверджені елементи брендбуку: основні кольори, лого, візитівки. Логічно, що ми далі продовжимо працювати з цією ж дизайнеркою. Наразі майже готові сертифікати партнерів та членські квитки. Далі будемо доопрацьовувати інші елементи», − розповіла в ексклюзивному коментарі Читомо Президентка Української бібліотечної асоціації Оксана Бруй.
Додамо, у лютому представили айдентику до 150-річчя Лесі Українки. А нещодавно Шевченківська премія отримала дві нагороди від міжнародної премії в галузі дизайну за нові дизайн та брендинг, який представили минулого року.
Оригінал статті на Suspilne: Українська бібліотечна асоціація змінила логотип і готує новий брендбук
Блог
Олександр Алфьоров озвучив 5 пріоритетів трансформації Українського інституту національної памʼятіНовопризначений голова Українського інституту національної памʼяті Олександр Алфьоров провів першу зустріч із колективом установи та презентував п’ять ключових напрямів роботи, які визн
На окупованих територіях росія нав’язує школярам пропагандистські «азбуки»На тимчасово окупованих територіях України першокласників навчають за «азбуками», наповненими російською пропагандою. Про це на фейсбук-сторінці повідомив правозахисник і засновник Схід
Оголосили програму літературної сцени фестивалю «Виделкаfest»З 25 по 27 липня в Одесі триватиме третій фестиваль української культури «Виделкаfest». Однією з центральних подій стане Літературна сцена, у програмі якої — понад 30 авторів і авторок,
Українці 2025 року більше скаржаться на порушення закону про мовуУ першому півріччі 2025 року до уповноваженого із захисту державної мови надійшло 1410 звернень громадян — на 348 більше, ніж за аналогічний період 2024-го. Про це повідомили на сайті с
В інтернеті не втрачають спроб збувати книжки з рф і білорусіУ червні 2025 року Держкомтелерадіо зафіксував понад 400 випадків розміщення забороненої видавничої продукції російського та білоруського походження в українському інтернет-просторі. Пр
Перейти до блогу
Додати коментар
Перед доданням нового коментаря впевніться будь ласка що він конструктивний і не ображає почуттів та гідності осіб, яким він призначений.