Школа молодого автора 2.0. Просування в соцмережах
Школа молодого автора 2.0. Просування в соцмережах
Можливо, ці поради будуть комусь корисними. Досить тривалий час я вивчала рекомендації спеціалістів, перевіряла їхню ефективність, експериментувала.
Якщо ви тільки починаєте “просувати” себе, як письменник, потрібно буде чимало попрацювати.
“Група підтримки” сама до вас не прийде. Звичайно, можна підключити друзів чи родичів, або створити ботів, які імітуватимуть активність на сторінці. Але ж для вас головне не кількість лайків, а те, скільки людей перейде на сайт і прочитає вашу книгу. Тому потрібно приваблювати реальних людей. До того ж, брати вашу цільову аудиторію – тобто, саме той контингент читачів, яким будуть цікаві ваші твори ( і за віком, і за статтю, і за мовою спілкування).
Перше. що варто зробити – розмістити на Букнеті посилання на свої сторінки в соцмережах, написати блог, у якому запросити читачів приєднуватися до них. Але до цього ви вже маєте якось оформити сторінки, хоч трохи наповнити цікавим контентом.
Можна попроситися в друзі в соцмережах до своїх активних читачів, заходити на їхні сторінки, коментувати пости. Це буде дуже приємно людям, а ще вашою особистістю можуть зацікавитися “друзі друзів” і так далі. Але, на мою думку, не потрібно писати в приват і запрошувати читати свої книги – це зайве і сприймається як спам. Також коментарі мають стосуватися того, про що пише людина на сторінці, а не так. щоб під якоюсь історією друга ви кидаєте рекламу своєї книги. Коли ця людина зайде на вашу сторінку – там побачить ваші твори. Тож не випереджайте події.
Можна, до прикладу, стежити за сторінкою Букнету в Фейсбук і пропонувати дружбу читачам, які на ній спілкуються, або ставлять “лайки” дописам. Але знову ж таки робити це ненав’язливо. Або підписатися на сторінку вашого колеги, який працює у тому ж жанрі – спілкуватися там, знайомитися з потенційними читачами. І колезі приємно, і вам користь, і потім можна буде ненав’язливо один одного прорекламувати.
Ще можна збудувати “соціальний місток” – зайти на сторінку людини, яка лайкнула ваш пост або прокоментувала, і теж лайкнути її дописи чи залишити коментар.
Звичайно, це потребує чимало вільного часу, але так у вас назбирається жива і активна аудиторія, а не “мертві душі”.
А як ви шукаєте нових читачів? Діліться секретами 🙂
Оригінал статті на Букнет: Школа молодого автора 2.0. Просування в соцмережах
Блог
УІК: У 2025 році інститут потребуватиме понад 1,4 млрд грнПотреба Українського інституту книги у фінансуванні на 2025 рік становить 1 442 мільйони гривень. Про це повідомили під час презентації «Державна підтримка книжкової галузі: виклики 202
У серпні рф продовжила вбивати журналістів при виконанні редакційних завданьУ серпні Інститут масової інформації зафіксував в Україні 28 випадків порушення свободи слова, серед них 19 російських злочинів. Про це свідчать дані щомісячного моніторингу ІМІ «Бароме
Люба-Параскевія СТРИНАДЮК. Роди неоднакіЄв падати з сил, голодніти, облизував губи, солоні, впрілі, шукав очима коритця на полонині з водицею свіжою, холодною, головички, б’ючої з-під землі, дзюркотливої. Розстелив кожух єрований, приліг обік
Боротьба за свободу, маркери нації і поліські болота: новий український нон-фікшнЗ нагоди Національного тижня читання нон-фікшну, ініційованого Українським інститутом книги, зібрали дуже різні новинки від українських авторів. Літературознавство, осмислення війни, пі
Більшість читачів книжок у Megogo — чоловіки33,93% власників акаунтів медіасервісу Megogo читають книжки щодня. Про це йдеться в дослідженні читацьких звичок користувачів Megogo «Книжки в епоху стрімінгів».
Megogo опитало майже 6
Додати коментар
Перед доданням нового коментаря впевніться будь ласка що він конструктивний і не ображає почуттів та гідності осіб, яким він призначений.