Школа молодого автора 2.0. Просування в соцмережах

Школа молодого автора 2.0. Просування в соцмережах
Можливо, ці поради будуть комусь корисними. Досить тривалий час я вивчала рекомендації спеціалістів, перевіряла їхню ефективність, експериментувала.
Якщо ви тільки починаєте “просувати” себе, як письменник, потрібно буде чимало попрацювати.
“Група підтримки” сама до вас не прийде. Звичайно, можна підключити друзів чи родичів, або створити ботів, які імітуватимуть активність на сторінці. Але ж для вас головне не кількість лайків, а те, скільки людей перейде на сайт і прочитає вашу книгу. Тому потрібно приваблювати реальних людей. До того ж, брати вашу цільову аудиторію – тобто, саме той контингент читачів, яким будуть цікаві ваші твори ( і за віком, і за статтю, і за мовою спілкування).
Перше. що варто зробити – розмістити на Букнеті посилання на свої сторінки в соцмережах, написати блог, у якому запросити читачів приєднуватися до них. Але до цього ви вже маєте якось оформити сторінки, хоч трохи наповнити цікавим контентом.
Можна попроситися в друзі в соцмережах до своїх активних читачів, заходити на їхні сторінки, коментувати пости. Це буде дуже приємно людям, а ще вашою особистістю можуть зацікавитися “друзі друзів” і так далі. Але, на мою думку, не потрібно писати в приват і запрошувати читати свої книги – це зайве і сприймається як спам. Також коментарі мають стосуватися того, про що пише людина на сторінці, а не так. щоб під якоюсь історією друга ви кидаєте рекламу своєї книги. Коли ця людина зайде на вашу сторінку – там побачить ваші твори. Тож не випереджайте події.
Можна, до прикладу, стежити за сторінкою Букнету в Фейсбук і пропонувати дружбу читачам, які на ній спілкуються, або ставлять “лайки” дописам. Але знову ж таки робити це ненав’язливо. Або підписатися на сторінку вашого колеги, який працює у тому ж жанрі – спілкуватися там, знайомитися з потенційними читачами. І колезі приємно, і вам користь, і потім можна буде ненав’язливо один одного прорекламувати.
Ще можна збудувати “соціальний місток” – зайти на сторінку людини, яка лайкнула ваш пост або прокоментувала, і теж лайкнути її дописи чи залишити коментар.
Звичайно, це потребує чимало вільного часу, але так у вас назбирається жива і активна аудиторія, а не “мертві душі”.
А як ви шукаєте нових читачів? Діліться секретами 🙂
Оригінал статті на Букнет: Школа молодого автора 2.0. Просування в соцмережах
Блог
Оголосили програму літературної сцени фестивалю «Виделкаfest»З 25 по 27 липня в Одесі триватиме третій фестиваль української культури «Виделкаfest». Однією з центральних подій стане Літературна сцена, у програмі якої — понад 30 авторів і авторок,
Українці 2025 року більше скаржаться на порушення закону про мовуУ першому півріччі 2025 року до уповноваженого із захисту державної мови надійшло 1410 звернень громадян — на 348 більше, ніж за аналогічний період 2024-го. Про це повідомили на сайті с
В інтернеті не втрачають спроб збувати книжки з рф і білорусіУ червні 2025 року Держкомтелерадіо зафіксував понад 400 випадків розміщення забороненої видавничої продукції російського та білоруського походження в українському інтернет-просторі. Пр
Від атаки рф на столицю пошкоджений склад «Нашого Формату»Унаслідок російської ракетної атаки по Києву вночі з 3 на 4 липня пошкоджений склад книжкового видавництва та інтернет-магазину «Наш Формат». Про це повідомили на фейсбук-сторінці видав
На фестивалі «Протасів Яр» презентували меморіальний проєкт на честь братів РатушнихПлатформа «Меморіал» у співпраці з Характер.медіа презентувала спецпроєкт «Ратушні. Легенда про Лицаря і Друїда». Про це Читомо повідомили представники «Меморіалу».
Спецпроєкт — меморіа
Додати коментар
Перед доданням нового коментаря впевніться будь ласка що він конструктивний і не ображає почуттів та гідності осіб, яким він призначений.