Школа молодого автора 2.0. Просування в соцмережах
Школа молодого автора 2.0. Просування в соцмережах
Можливо, ці поради будуть комусь корисними. Досить тривалий час я вивчала рекомендації спеціалістів, перевіряла їхню ефективність, експериментувала.
Якщо ви тільки починаєте “просувати” себе, як письменник, потрібно буде чимало попрацювати.
“Група підтримки” сама до вас не прийде. Звичайно, можна підключити друзів чи родичів, або створити ботів, які імітуватимуть активність на сторінці. Але ж для вас головне не кількість лайків, а те, скільки людей перейде на сайт і прочитає вашу книгу. Тому потрібно приваблювати реальних людей. До того ж, брати вашу цільову аудиторію – тобто, саме той контингент читачів, яким будуть цікаві ваші твори ( і за віком, і за статтю, і за мовою спілкування).
Перше. що варто зробити – розмістити на Букнеті посилання на свої сторінки в соцмережах, написати блог, у якому запросити читачів приєднуватися до них. Але до цього ви вже маєте якось оформити сторінки, хоч трохи наповнити цікавим контентом.
Можна попроситися в друзі в соцмережах до своїх активних читачів, заходити на їхні сторінки, коментувати пости. Це буде дуже приємно людям, а ще вашою особистістю можуть зацікавитися “друзі друзів” і так далі. Але, на мою думку, не потрібно писати в приват і запрошувати читати свої книги – це зайве і сприймається як спам. Також коментарі мають стосуватися того, про що пише людина на сторінці, а не так. щоб під якоюсь історією друга ви кидаєте рекламу своєї книги. Коли ця людина зайде на вашу сторінку – там побачить ваші твори. Тож не випереджайте події.
Можна, до прикладу, стежити за сторінкою Букнету в Фейсбук і пропонувати дружбу читачам, які на ній спілкуються, або ставлять “лайки” дописам. Але знову ж таки робити це ненав’язливо. Або підписатися на сторінку вашого колеги, який працює у тому ж жанрі – спілкуватися там, знайомитися з потенційними читачами. І колезі приємно, і вам користь, і потім можна буде ненав’язливо один одного прорекламувати.
Ще можна збудувати “соціальний місток” – зайти на сторінку людини, яка лайкнула ваш пост або прокоментувала, і теж лайкнути її дописи чи залишити коментар.
Звичайно, це потребує чимало вільного часу, але так у вас назбирається жива і активна аудиторія, а не “мертві душі”.
А як ви шукаєте нових читачів? Діліться секретами 🙂
Оригінал статті на Букнет: Школа молодого автора 2.0. Просування в соцмережах
Блог
З роси і води!Творче об`єднання гумористів і сатириків Київської організації Національної спілки письменників України, всі колеги по творчості, а також сила-силенна читачів вітають свого літературного побратима та улю
В Україні зʼявилось нове видавництво «КоїМояКай», яке спеціалізується на літературі БалканВ Україні зʼявилося нове видавництво «КоїМояКай», яке спеціалізується на перекладах балканської літератури. Про це Читомо повідомила його співзасновниця, видавчиня та перекладачка Ірина
Мальопис «Коротка історія довгої війни» вийде у ФранціїМальопис «Коротка історія довгої війни» художниці та культурологині Маріам Найем та ілюстраторів Юлії Вус та Івана Кипібіди вийде французькою мовою. Про це повідомили на фейсбук-сторінц
Керівницю проєкту “Фільтр” від Мінкульту відзначили у Міжнародній асоціації грамотностіГолова національного проєкту Міністерства культури та інформаційної політики з медіаграмотності «Фільтр» Ольга Кравченко потрапила до списку «30 до 30» від Міжнародної асоціації грамотн
Оксфордський словник визначив дитяче слово року-2024«Дитячим словом» 2024 року за версією Оксфордського словника стало слово «доброта». Про це повідомляється на сайті Oxford University Press.
Дитяче слово року Оксфордський словник обрав
Додати коментар
Перед доданням нового коментаря впевніться будь ласка що він конструктивний і не ображає почуттів та гідності осіб, яким він призначений.