У світі зростає байдужість до новин, зокрема про російсько-українську війну

Люди по всьому світу все менше читають новини та намагаються уникати їхнього споживання. Про це ідеться в дослідженні про споживання новин у 46 країнах світу компанії YouGov*, опублікованому Reuters Institute for the Study of Journalism.
Інтерес до телебачення та друкованих ЗМІ продовжує скорочуватися у більшості країнах світу, однак споживання інформації в інтернеті та соціальних мережах не заповнює цього розриву. Зокрема дослідження показало втому респондентів від політичних новин: більшість опитаних прагнуть ігнорувати новини про вторгнення росії в Україну, пандемію коронавірусу та матеріали про економічні проблеми.
Після повномасштабного вторгнення росії в Україну найбільше покладаються на телевізійні новини у країнах, найближчих до бойових дій, таких як Німеччина та Польщі. Там найбільше зростання споживання новин, водночас вибіркове їх уникнення ще більше зросло (у дослідженні припускають, що через складний та гнітючий характер висвітлення).
Хоча більшість опитаних продовжують регулярно споживати новини, 38% респондентів часто або іноді намагаються уникати читання новин — у порівнянні з 29% у 2017 році. Близько 36% опитаних — особливо молодші 35 років — стверджують, що новини погіршують настрій. Крім того, значна частина молодших людей повідомили, що уникають новин, тому що їх буває важко прослідкувати або зрозуміти, припускаючи, що ЗМІ могли б зробити набагато більше, щоб спростити мову та краще пояснювати чи контекстуалізувати складні історії.
Фінляндія показала найвищий рівень загальної довіри до новин — 69%, а США — найнижчий — 26%. У Сполучених Штатах новинам довіряють 42% опитаних.
Найпопулярнішою соцмережею для споживання новин є Facebook, також стрімко розвивається новинний сегмент у TikTok: молодша аудиторія все частіше отримує новини через цю соцмережу і має слабший інтерес до потужних онлайнвидань.
Найбільший інтерес до новин про російсько-українську війну спостерігається у Польщі та Німеччині, а також у Великій Британії та США.
Повне дослідження можна знайти за посиланням.
Нагадаємо, згідно з дослідженням Kantar, у березні українці почали рідше переглядати новини. Дослідження компанії Brand Analytics показало, що в Instagram на 30% менше публікацій від росіян після блокування соцмережі в рф.
Джерело: Детектор медіа
Чільне зображення: Suva
*Дослідження базується на опитуванні YouGov, яке проводили у 46 країнах серед 93 432 респондентів, похибка становить 2-3%.
Оригінал статті на Suspilne: У світі зростає байдужість до новин, зокрема про російсько-українську війну
Блог
Оголосили програму літературної сцени фестивалю «Виделкаfest»З 25 по 27 липня в Одесі триватиме третій фестиваль української культури «Виделкаfest». Однією з центральних подій стане Літературна сцена, у програмі якої — понад 30 авторів і авторок,
Українці 2025 року більше скаржаться на порушення закону про мовуУ першому півріччі 2025 року до уповноваженого із захисту державної мови надійшло 1410 звернень громадян — на 348 більше, ніж за аналогічний період 2024-го. Про це повідомили на сайті с
В інтернеті не втрачають спроб збувати книжки з рф і білорусіУ червні 2025 року Держкомтелерадіо зафіксував понад 400 випадків розміщення забороненої видавничої продукції російського та білоруського походження в українському інтернет-просторі. Пр
Від атаки рф на столицю пошкоджений склад «Нашого Формату»Унаслідок російської ракетної атаки по Києву вночі з 3 на 4 липня пошкоджений склад книжкового видавництва та інтернет-магазину «Наш Формат». Про це повідомили на фейсбук-сторінці видав
На фестивалі «Протасів Яр» презентували меморіальний проєкт на честь братів РатушнихПлатформа «Меморіал» у співпраці з Характер.медіа презентувала спецпроєкт «Ратушні. Легенда про Лицаря і Друїда». Про це Читомо повідомили представники «Меморіалу».
Спецпроєкт — меморіа
Додати коментар
Перед доданням нового коментаря впевніться будь ласка що він конструктивний і не ображає почуттів та гідності осіб, яким він призначений.