У світі зростає байдужість до новин, зокрема про російсько-українську війну
Люди по всьому світу все менше читають новини та намагаються уникати їхнього споживання. Про це ідеться в дослідженні про споживання новин у 46 країнах світу компанії YouGov*, опублікованому Reuters Institute for the Study of Journalism.
Інтерес до телебачення та друкованих ЗМІ продовжує скорочуватися у більшості країнах світу, однак споживання інформації в інтернеті та соціальних мережах не заповнює цього розриву. Зокрема дослідження показало втому респондентів від політичних новин: більшість опитаних прагнуть ігнорувати новини про вторгнення росії в Україну, пандемію коронавірусу та матеріали про економічні проблеми.
Після повномасштабного вторгнення росії в Україну найбільше покладаються на телевізійні новини у країнах, найближчих до бойових дій, таких як Німеччина та Польщі. Там найбільше зростання споживання новин, водночас вибіркове їх уникнення ще більше зросло (у дослідженні припускають, що через складний та гнітючий характер висвітлення).
Хоча більшість опитаних продовжують регулярно споживати новини, 38% респондентів часто або іноді намагаються уникати читання новин — у порівнянні з 29% у 2017 році. Близько 36% опитаних — особливо молодші 35 років — стверджують, що новини погіршують настрій. Крім того, значна частина молодших людей повідомили, що уникають новин, тому що їх буває важко прослідкувати або зрозуміти, припускаючи, що ЗМІ могли б зробити набагато більше, щоб спростити мову та краще пояснювати чи контекстуалізувати складні історії.
Фінляндія показала найвищий рівень загальної довіри до новин — 69%, а США — найнижчий — 26%. У Сполучених Штатах новинам довіряють 42% опитаних.
Найпопулярнішою соцмережею для споживання новин є Facebook, також стрімко розвивається новинний сегмент у TikTok: молодша аудиторія все частіше отримує новини через цю соцмережу і має слабший інтерес до потужних онлайнвидань.
Найбільший інтерес до новин про російсько-українську війну спостерігається у Польщі та Німеччині, а також у Великій Британії та США.
Повне дослідження можна знайти за посиланням.
Нагадаємо, згідно з дослідженням Kantar, у березні українці почали рідше переглядати новини. Дослідження компанії Brand Analytics показало, що в Instagram на 30% менше публікацій від росіян після блокування соцмережі в рф.
Джерело: Детектор медіа
Чільне зображення: Suva
*Дослідження базується на опитуванні YouGov, яке проводили у 46 країнах серед 93 432 респондентів, похибка становить 2-3%.
Оригінал статті на Suspilne: У світі зростає байдужість до новин, зокрема про російсько-українську війну
Блог
До Чернівців на театральний фестиваль приїдуть колективи із Харкова, Одеси, Києва…У Чернівецькому драмтеатрі на фестивалі комедії «Золоті оплески Буковини» виступлять колективи із Харкова, Одеси, Києва, Львова та Чернівців.
Про це у Фейсбуці повідомляє Чернівецька обласна рада, перед
Роман Ребекки Кван «Жовтолика» екранізуютьКомпанія Lionsgate Television придбала права на екранізацію роману Ребекки Кван «Жовтолика» у форматі серіалу. Про це повідомляє американський розважальний тижневик Variety.
Режисеркою
Національний інститут імені Оссолінських у Вроцлаві «Оссолінеум» виклав у відкритий доступ скани кількох річників перших львівських газет 1776–1805 років. Про це йдеться на сайті Нижньо
Global Teacher Prize отримала вчителька укрмови й літератури, що руйнує стереотипи про сільську школуУ Міжнародний день учителя оголосили переможців щорічної премії для педагогів Global Teacher Prize Ukraine 2024. Про це повідомила ГС «Освіторія», організаторка премії.
Головною перемож
Незалежній книгарні іноземної й української нонфікшн-літератури «Збірка» погрожують після анонсу презентації фотокнижки з історіями квір-українцями Fragile As Glass («Крихкі, як скло»).
Перейти до блогу
Додати коментар
Перед доданням нового коментаря впевніться будь ласка що він конструктивний і не ображає почуттів та гідності осіб, яким він призначений.