Спецвипуск маркетингового журналу Adweek про Україну переміг у конкурсі для ЗМІ США
![Спецвипуск маркетингового журналу Adweek про Україну переміг у конкурсі для ЗМІ США Спецвипуск маркетингового журналу Adweek про Україну переміг у конкурсі для ЗМІ США](https://chytomo.com/wp-content/uploads/2022/04/ukraine-issue-cover-final-2022-858x1024.jpg-1-1024x634.png)
Спеціальний випуск американського маркетингового видання Adweek «Українці про Україну» переміг у міжнародному конкурсі Eddie & Ozzie Awards 2022. Про це повідомили на сайті премії.
Випуск отримав нагороди у категоріях Full issue — Media & Entertainment (ЗМІ та розваги) та Design, single magazine issue — B2B (Дизайн).
Видання цілковито створювали митці з України, які постраждали від повномасштабної війни. Відомо, що подібну ідею втілюють вперше за 43 існування журналу.
Над спецвипуском працювали понад 20 українців з усього світу.
«Цей випуск насичений проникливими нарисами, інтерв’ю та статтями про захопливе складне минуле України, її сміливу сучасну культуру та сподівання, з якими люди України очікують завтра», — ідеться на сайті журналу.
Головною редакторкою стала Ганна Руденко, журналістка українського дизайн-видання Telegraf.design.
Серед статей «Від редактора: Творчий опір України», «Як зрозуміти українську культуру та закохатися в неї», «Історія походження української креативної індустрії», «Баланс між війною та життям: як війна змінила життя українських митців», «Як українські креативники допомагають перемогти у війні та утримувати увагу світу» та інші.
The Eddies and Ozzies — це найпрестижніша програма нагород у видавничому ком’юніті, яка відзначає досконалість у редакційному та спеціальному контенті та дизайні в друкованих і цифрових ЗМІ.
Adweek — щотижневе американське рекламне видання, яке вперше опублікували 1979 році. Теми журналу: творчість, відносини між клієнтом і агентством, глобальна реклама, облікові записи, і нові кампанії. За цей час він охопив кілька помітних зрушень у технологіях, включаючи кабельне телебачення, відхід від комісійних агентських зборів та інтернет.
Чільна ілюстрація: Waone Interesni Kazki
Оригінал статті на Suspilne: Спецвипуск маркетингового журналу Adweek про Україну переміг у конкурсі для ЗМІ США
Блог
90-ті, нульові й непокаране зло у романі «Хазяїн» Маркіяна КамишаМаркіян Камиш — добре відомий читацькій спільноті як сталкер і автор романів про Чорнобильську зону. У його новій книзі «Хазяїн» не буде Чорнобиля, але будуть ландшафти української Півн
У Харкові перейменували вулиці на честь Семенка, Йогансена й УшкаловаУ Харкові перейменують 48 вулиць та 3 станції метрополітену. Про це повідомили на сайті Харківської міської обласної адміністрації.
На мапі Харкова будуть зокрема такі вулиці:
вул. Гр
У Києві музей Булґакова знову облили червоною фарбою19 липня будівлю Київського літературно-меморіального музею Булґакова облили червоною фарбою. Про це музей повідомив на своїй фейсбук-сторінці.
«Замість поваги до закону, участі у грома
У межах всеукраїнського проєкту «Вільні читають українською!» вдалося зібрати близько 20 тисяч книжок для поповнення бібліотек та створення мобільних книжкових куточків у 6 деокупованих
У Мелітополі росіяни незаконно утримують журналістку Ірину ЛевченкоЖурналістку з Мелітополя Ірину Левченко незаконно утримують в одній з катівень у місті. Про це повідомило медіа «Новини Приазовʼя».
За словами сестри журналістки Олени Руденко, Ірину дв
Додати коментар
Перед доданням нового коментаря впевніться будь ласка що він конструктивний і не ображає почуттів та гідності осіб, яким він призначений.