«Колонія» Кідрука: У додатку «Абук» створили аудіокнижку тривалістю понад добу

«Колонія» Кідрука: У додатку «Абук» створили аудіокнижку тривалістю понад добу

Науково-фантастичний роман «Нові Темні Віки. Колонія» Макса Кідрука вийшов у аудіоформаті у додатку «Абук». Про це Читомо повідомили співробітники додатку.

«Колонія» — перша книжка з фантастичного циклу «Нові Темні Віки» про світ у ХХІІ столітті. Згідно з сюжетом роману, народжені на Марсі програють суперспеціалістам із Землі боротьбу за робочі місця. Що більше їх сягає повноліття, то дужче вони прагнуть змін, не усвідомлюючи, що ці зміни ставлять під загрозу саме існування Колоній.

 

«“Нові Темні Віки. Колонія” — мій третій роман, який виходить в аудіоформаті в Абук. І мені складно добрати слова, щоб передати, наскільки я задоволений співпрацею. Абук творять дива, заморочуючись кожним релізом. Голос диктора, саунддизайн, просування аудіокниги — все на найвищому рівні, й у підсумку маємо продукт, яким я, як автор, пишаюся», — розповідає Макс Кідрук.

 

«Нові Темні Віки. Колонія» — це найдовша аудіокнижка Абук: її тривалість  становить 1 добу 19 годин 16 хвилин 21 секунду. Водночас саму книжку вдалося озвучити доволі швидко — 900 сторінок за один місяць. Робота над саунддизайном тривала ще чотири місяці. 

 

Аудіокнижку озвучив професійний диктор Дмитро Бузинський, а саунддизайном доповнив звукорежисер додатку Андрій Іздрик.

 

Дмитро Бузинський каже: «Найцікавіше для мене в акторській професії — це виклики. Можливість на якийсь час себе переламати, дряпнути давні рани й скласти у щось потрібне для роботи. Максимум емпатії до усіх персонажів, інакше нічого не буде. У аудіокнижці ти мультиінструменталіст за наявності лише одного інструмента, твого голосу. Маєш постійно балансувати між органічністю характерів та холодом оповідача, тримати темпоритм сцени, градус діалогів. Коли це вдається, отримуєш задоволення і ти, і слухач. Це джаз. “Колонія” Макса Кідрука має усе, аби кайфонули по обидва боки мікрофона. Яскраві персонажі, яких ви будете любити й ненавидіти, іноді водночас, міцна драма й наукове підґрунтя. Це як їсти корисний десерт».

 

 

«Важливо розуміти, що ми маємо справу з аудіокнижкою, начитаною одним голосом, а не з аудіопостановкою, а це зовсім інша естетика й інший рівень художньої умовності. Різниця між ними приблизно така ж, як між паперовою книжкою і коміксом за нею. Естетика аудіопостановок відома уже скоро сто років і очевидна – там ти задаєш кожну атмосферу, імітуєш усі звуки, які відбуваються у сцені – одним словом, поводишся як у кіно, тільки без картинки. У книжці натомість усі ситуації й події описуються словами, а не звуками, до того ж описані, як сцена. От і як саунд-дизайнеру поводитися із таким матеріалом? Довелося передовсім вигадувати собі самому правила гри», — розповів в ексклюзивному коментарі Читомо Андрій Іздрик.

 

За його словами, дублювати звуками те, що і так прописано в тексті, або ж викидати авторський текст і задавати звуком ситуації й події було неприпустимо, оскільки це б означало перетворити книжку в саме радіовиставу.  Враховуючи обсяг «Колонії» і кількість персонажів, така робота зайняла б не один рік, та й бюджетом була б як невелике кіно.

 

«Аналогія, яку я собі вигадав для такої роботи — це ілюстрації на маргінесах. Знаєте, як ото буває в книжках — не повноколірні ілюстрації на всю сторінку, а невеличкі графічні замальовки то тут, то там. Вони не втручаються в текст, але допомагають звернути увагу та той чи інший образ чи подію в тексті. Приблизно таку ж задачу я поставив і собі. Не виходити на передній план, але, по-перше, звернути увагу на зміну обстановки, настрою, локації, по-друге, підсилити емоційну складову сцени і, по-третє, оскільки це великий роман з величезною кількістю локацій та героїв, звук мав їх певною мірою структурувати. Тому, наприклад, на одних і тих же героїв з’являються одні й ті ж мотиви, тому ж і сцени на Марсі у мене задані переважно електронними інструментами, а на Землі – акустичними. І тільки один старий пілот й на Марсі пиячить під блюз — бо він не належить тій планеті», — додає Іздрик.

 

Придбати та прослухати аудіокнижку «Нові Темні Віки. Колонія» можна за посиланням.

 

Абук — застосунок, де зібрані понад 600 професійно озвучених аудіокнижок та понад 3000 електронних книжок українською мовою. 

 

Нагадаємо, у додатку доступні безкоштовні авдіокнижки для дітей і дорослих.

 

 

Зображення: Абук

Оригінал статті на Suspilne: «Колонія» Кідрука: У додатку «Абук» створили аудіокнижку тривалістю понад добу

Додати коментар

Перед доданням нового коментаря впевніться будь ласка що він конструктивний і не ображає почуттів та гідності осіб, яким він призначений.

Ім'я*
Email* (не буде опублікований)
*
* - поля обов'язкові для заповнення

Блог

90-ті, нульові й непокаране зло у романі «Хазяїн» Маркіяна Камиша

Маркіян Камиш — добре відомий читацькій спільноті як сталкер і автор романів про Чорнобильську зону. У його новій книзі «Хазяїн» не буде Чорнобиля, але будуть ландшафти української Півн

У Харкові перейменували вулиці на честь Семенка, Йогансена й Ушкалова

У Харкові перейменують 48 вулиць та 3 станції метрополітену. Про це повідомили на сайті Харківської міської обласної адміністрації.
На мапі Харкова будуть зокрема такі вулиці:

 вул. Гр

У Києві музей Булґакова знову облили червоною фарбою

19 липня будівлю Київського літературно-меморіального музею Булґакова облили червоною фарбою. Про це музей повідомив на своїй фейсбук-сторінці.
«Замість поваги до закону, участі у грома

Завдяки проєкту «Вільні читають українською!» вдалося зібрати 20 тисяч книжок

У межах всеукраїнського проєкту «Вільні читають українською!» вдалося зібрати близько 20 тисяч книжок для поповнення бібліотек та створення мобільних книжкових куточків у 6 деокупованих

У Мелітополі росіяни незаконно утримують журналістку Ірину Левченко

Журналістку з Мелітополя Ірину Левченко незаконно утримують в одній з катівень у місті. Про це повідомило медіа «Новини Приазовʼя».
За словами сестри журналістки Олени Руденко, Ірину дв

Перейти до блогу

Нові автори

Микита Рижих

Переможець міжнародного конкурсу “Мистецтво проти наркотиків”, конкурсів “Витоки”, “Шодуарівська Альтанка”, бронзовий призер фестивалю “Каштановий будинок”, лауреат літературного конкурсу ім. Тютюнника, VIII конкурсу VivArt, друге місце VІІІ конкурсу української поезії та пісні ім. Марини Брацило. Номінант на Pushcart Prize, фіналіст конкурсу “Кримський інжир”.

Роксолана Жаркова

Роксолана Жаркова – українська письменниця, есеїстка, літературознавиця, кандидатка філологічних наук. Феміністка, дослідниця жіночого письма. Випускниця філологічного факультету Львівського національного університету ім. Івана Франка. Учасниця, фіналістка і переможниця багатьох всеукраїнських та міжнародних літературно-мистецьких конкурсів. Лауреатка кількох літературних премій. Авторка поетичних збірок «СлухаТИ – море: просто собі вір[ші]» (2015), «Руками-словами» (2017), «Всі мої птахи» (2019), книги новел і […]

Ольга Калуга Кількість робіт: 4 Андріана Муха Кількість робіт: 1 Олександр Забродський

Мої ресурси: Instagram Telegram Patreon Twitter Youtube Facebook

Перейти до "Нові автори"