В Україні створили вітальні листівки, що спростовують російський міф «Дня Пабєди»

До дня проведення параду у москві на честь «Дня Пабєди» українська SMM-агенція MOKO Digital Agency створила серію листівок, які розвінчують міфи про росію у Другій світовій війні. Про це повідомила сама агенція.
Як стверджують творці проєкту, його основна мета — продемонструвати сюрреалізм російської політики та культури, а також довести, що весь їхній пафос — фарс, збудований на злочинах та крові.
Проєкт складається з трьох частин: саркастичних вітальних листівок для російської армії, сайту з новими «героями» безсмертного полку та ролика, що проводить паралелі між ворогом, якого росія нібито перемогла самотужки, і самою росією.
«Один із ключових наративів російської пропаганди — Дєнь Побєди. «Велікая атєчєствєнная» замість Другої світової. Побєдобісся замість пам’яті та примирення. «Можем павтаріть» замість «ніколи знову». І ми бачимо, що дійсно повторюють: знищують українську землю та наш народ, мародерять, ґвалтують та катують. І не рахуються з втратами, адже «баби еще наражают». Цього року парад на росії буде не «второй армии мира», а першої армії злочинців, полки якої ніколи не змиють свій «бєзсмєртний» сором», — зазначив стратег проєкту Артем Шевчук.
Іншою частиною проєкту став лендинг із новими «героями» безсмертного полку. Команда агенції створила аналог російського сайту із російськими військослужбовцями-убивцями, мародерами, ґвалтівниками. Автори наголошують, що це важливе нагадування українцям та європейцям, що винні не особисто диктатор чи система, а кожен її окремий учасник.
На відео, що також створили у межах проєкту, кадри злочинів нацистської Німеччини змінюються майже ідентичними фрагментами російських звірств в Україні.
Крім того, на сайті є посилання на благодійний фонд «Повернись Живим».
Переглянути листівки й відео на тему та завантажити їх можна за посиланням. Агенція закликає вітати святковими листівками тих, хто не визнає російського вторгнення чи підтримує його, та поширювати проєкт у соцмережах.
MOKO Digital Agency — українська SMM-агенція, заснована 2014 року. З 2018-го — Creative digital agency.
Нагадаємо, українська ілюстраторка Тома Сафарова створила проєкт «Листівки з України», у якому зображає міста та селища, які постраждали від російської агресії.
Чільна ілюстрація: MOKO Digital Agency
Джерело: sostav_ua
Оригінал статті на Suspilne: В Україні створили вітальні листівки, що спростовують російський міф «Дня Пабєди»
Блог
«Видавництво Старого Лева» буде на замовлення додруковувати книжки, наклади яких закінчилися«Видавництво Старого Лева» додало на сайт нову функцію: тепер там можна замовити особистий додрук низки видань, наклад яких закінчився.
«Уявіть, що дуже хочете прочитати якусь книжку — можливо, давно вид
Мережа книгарень «КнигоЛенд» та видавництво дитячої літератури «Пегас» увійшли до списку Next 250 від Forbes — найамбітніших малих і середніх компаній України, які демонструють стійке з
Український письменник винайшов протимінне взуттяУкраїнський поет, прозаїк і перекладач Павло Матюша створив нову версію протимінних черевиків, які відповідають потребам підрозділів під час розмінування територій, густо засіяних проти
Збитки «Нашого формату» від удару рф сягають понад 4 мільйони гривеньУнаслідок російської ракетної атаки по Києву вночі з 3 на 4 липня повністю знищений склад книжкового видавництва та інтернет-магазину «Наш Формат» — загальні збитки сягають близько $100
Виторг книгарень зріс на 19%: підсумки Тижня незалежних книгареньПротягом Тижня незалежних книгарень, що відбувся протягом 24-30 червня, виторг книгарень-учасниць зріс на 19% у порівнянні з тижнем до початку ініціативи. Про це Читомо повідомили орган
Перейти до блогу
Додати коментар
Перед доданням нового коментаря впевніться будь ласка що він конструктивний і не ображає почуттів та гідності осіб, яким він призначений.