Артбук «Telegraf. Креатив у війні» вийшов англійською
Медіа Telegraf.Design випустило друкований журнал про креатив на війні англійською мовою. Про це Читомо повідомили у редакції медіа.
Місією видання є не просто зібрати візуальні свідчення та історії цивільних і військових українців із креативної спільноти, а й донести їх іноземним читачам в найбільш емпатичній формі. Основним викликом англомовного видання стала адаптація текстових та візуальних матеріалів для іноземців.
До виходу англійської версії редакція підготувала додаткові коментарі, пояснення та примітки до оригінальних текстів, а також додала нову публікацію — про митців з України, яких привласнила росія.
Головна редакторка Анна Карнаух розповіла: «Наповнення та символічний дизайн цього випуску дуже близькі та зрозумілі кожному українцеві. Мабуть, тому він і має успіх. Тепер ми хочемо, щоб іноземці побачили ще один вимір нашої сміливості та стійкості, бо навіть посеред смерті ми не боїмося жити та творимо круті й цінні речі».
До журналу увійшли роботи українських ілюстраторів з початку повномасштабної війни. Це Саша Ком’яхов, Олександр Грехов, Нікіта Тітов, автор картини «Русский военный корабль иди нах» Борис Грох, Дмитро Кривонос, Євген Величев, Таня Якунова, Михайло Скоп, Кирило Ткачов, Максим Паленко, Михайло Петрусяк, Юлія Твєрітіна, Мар’ям Фішман, Маша Фоя, Юлія Осика, Сергій Мірчук, Роксолана Мохнач, Віктор Грудаков, Женя Полосіна, Олександр Шатохін, Олександра Джиганська, Марі Кінович, Maksim Sk, Дмитро Сергєєв, Артем Гусєв, Анна Сарвіра, Ольга Іволга, Таня Гущіна, Дана Іщук.
Українськомовний випуск журналу Telegraf потрапив на книжкові полиці Білого дому та сторінки The Guardian.
Партнери англомовного випуску — дизайн агенції Excited та The Gradient.
10% коштів з кожного проданого примірника команда передасть на забезпечення потреб окремого полку Сил спеціальних операцій ЗСУ. Придбати журнал можна на його офіційному сайті.
Telegraf Magazine — журнал однойменного медіа про дизайн. Уперше в друкованому форматі видання вийшло у 2021 році та було присвячене українському дизайну.
Як відомо, українська версія журналу вийшла у жовтні 2022 року.
Фото: Наталія Азаркіна/Telegraf.Design
Оригінал статті на Suspilne: Артбук «Telegraf. Креатив у війні» вийшов англійською
Блог
З роси і води!Творче об`єднання гумористів і сатириків Київської організації Національної спілки письменників України, всі колеги по творчості, а також сила-силенна читачів вітають свого літературного побратима та улю
В Україні зʼявилось нове видавництво «КоїМояКай», яке спеціалізується на літературі БалканВ Україні зʼявилося нове видавництво «КоїМояКай», яке спеціалізується на перекладах балканської літератури. Про це Читомо повідомила його співзасновниця, видавчиня та перекладачка Ірина
Мальопис «Коротка історія довгої війни» вийде у ФранціїМальопис «Коротка історія довгої війни» художниці та культурологині Маріам Найем та ілюстраторів Юлії Вус та Івана Кипібіди вийде французькою мовою. Про це повідомили на фейсбук-сторінц
Керівницю проєкту “Фільтр” від Мінкульту відзначили у Міжнародній асоціації грамотностіГолова національного проєкту Міністерства культури та інформаційної політики з медіаграмотності «Фільтр» Ольга Кравченко потрапила до списку «30 до 30» від Міжнародної асоціації грамотн
Оксфордський словник визначив дитяче слово року-2024«Дитячим словом» 2024 року за версією Оксфордського словника стало слово «доброта». Про це повідомляється на сайті Oxford University Press.
Дитяче слово року Оксфордський словник обрав
Додати коментар
Перед доданням нового коментаря впевніться будь ласка що він конструктивний і не ображає почуттів та гідності осіб, яким він призначений.