Американське маркетингове видання присвятило спецвипуск Україні

Американський маркетинговий журнал Adweek створив спеціальний випуск, присвячений Україні, під назвою «Українці про Україну». Про це повідомили на сайті видання.
Видання цілковито створювали митці з України, які постраждали від повномасштабної війни. Відомо, що подібну ідею втілюють вперше за 43 існування журналу.
Над спецвипуском працювали понад 20 українців з усього світу.
«Цей випуск насичений проникливими нарисами, інтерв’ю та статтями про захопливе складне минуле України, її сміливу сучасну культуру та сподівання, з якими люди України очікують завтра», — ідеться на сайті журналу.
Головною редакторкою стала Ганна Руденко, журналістка українського дизайн-видання Telegraf.design.
Серед статей «Від редактора: Творчий опір України», «Як зрозуміти українську культуру та закохатися в неї», «Історія походження української креативної індустрії», «Баланс між війною та життям: як війна змінила життя українських митців», «Як українські креативники допомагають перемогти у війні та утримувати увагу світу» та інші.
Автор обкладинки — український ілюстратор Ваоне Інтересні Казкі (Володимир Манжос). Це перший його досвід у створенні обкладинок.
За словами Ганни Руденко, він «створює сюрреалістичні та метафоричні візуальні історії, поєднуючи естетику старих майстрів зі сміливим сучасним голосом».
Усі надходження від реклами в цьому випуску покриватимуть гонорари українців, які його створили, а решту — приблизно 75 000 доларів — передадуть двом гуманітарним некомерційним організаціям: «Нова Україна» та Українсько-американській координаційній раді.
Частково переглянути спецвипуск журналу можна за посиланням.
Adweek — щотижневе американське рекламне видання, яке вперше опублікували 1979 році. Теми журналу: творчість, відносини між клієнтом і агентством, глобальна реклама, облікові записи, і нові кампанії. За цей час він охопив кілька помітних зрушень у технологіях, включаючи кабельне телебачення, відхід від комісійних агентських зборів та інтернет.
Нагадаємо, платформа для краудфандингу ZOOP створить антологію на 96 сторінок Comics for Ukraine: Sunflower Seeds («Комікс для України: Насіння соняшника») з провідними ілюстраторами, щоб зібрати гроші для підтримки українських біженців.
Чільна ілюстрація: Waone Interesni Kazki
Оригінал статті на Suspilne: Американське маркетингове видання присвятило спецвипуск Україні
Блог
«Видавництво Старого Лева» буде на замовлення додруковувати книжки, наклади яких закінчилися«Видавництво Старого Лева» додало на сайт нову функцію: тепер там можна замовити особистий додрук низки видань, наклад яких закінчився.
«Уявіть, що дуже хочете прочитати якусь книжку — можливо, давно вид
Мережа книгарень «КнигоЛенд» та видавництво дитячої літератури «Пегас» увійшли до списку Next 250 від Forbes — найамбітніших малих і середніх компаній України, які демонструють стійке з
Український письменник винайшов протимінне взуттяУкраїнський поет, прозаїк і перекладач Павло Матюша створив нову версію протимінних черевиків, які відповідають потребам підрозділів під час розмінування територій, густо засіяних проти
Збитки «Нашого формату» від удару рф сягають понад 4 мільйони гривеньУнаслідок російської ракетної атаки по Києву вночі з 3 на 4 липня повністю знищений склад книжкового видавництва та інтернет-магазину «Наш Формат» — загальні збитки сягають близько $100
Виторг книгарень зріс на 19%: підсумки Тижня незалежних книгареньПротягом Тижня незалежних книгарень, що відбувся протягом 24-30 червня, виторг книгарень-учасниць зріс на 19% у порівнянні з тижнем до початку ініціативи. Про це Читомо повідомили орган
Перейти до блогу
Додати коментар
Перед доданням нового коментаря впевніться будь ласка що він конструктивний і не ображає почуттів та гідності осіб, яким він призначений.