Школа молодого автора: просування в соцмережах

Школа молодого автора: просування в соцмережах
Привіт!
Отже, з тим розібралися, а сьогодні я хотіла поговорити ( а може, й подискутувати, бо в кожного з вас є власний досвід) про шляхи просування власних творів у соцмережах. Відразу хочу зазначити – мова йтиме про безкоштовне просування. Платну рекламу я обійду стороною, бо хоч це й досить ефективний спосіб пошуку нових читачів, але я лише почала в ньому розбиратися і ще не готова робити якісь висновки. Втім, якщо хтось із наших авторів може висвітлити цю тему, я буду дуже вдячна!
Отже, я почну з того, що коли почала викладати свої твори на Букнет, у мене був тільки особистий профіль у Фейсбуці ( та й то я в ньому хіба що викладала власні фото, грала в ігри та робила репости статей, шо мене зацікавили). Власних творів я там майже не публікувала. Ще був профіль в Інстаграм, але він взагалі залишався порожнім. Але прочитавши Поради авторам, про які я вже згадувала, та поспостерігавши за тим, як ведуть свої сторінки більш досвідчені письменники, вирішила і собі зайнятися цією нелегкою, але дуже цікавою справою.
Звичайно, хочеться встигати відразу все, бути однаково активним у всіх соцмережах. Але чисто фізично це складно втілити в життя. Якщо, звісно, ви не настільки забезпечена людина, що можете найняти власного контент-менеджера. Я поки що не можу собі цього дозволити)) Та й мені приносить задоволення самій вести свої сторінки. Просто одним із них приділяю більше часу і сил, в інших публікації роблю менш часто, або дублюю те, що писала на основних сторіночках.
Ось що радять спеціалісти: “Ви не можете скрізь робити все одночасно. Саме тому ми рекомендуємо Вам вибрати дві соціальні мережі, щоб регулярно працювати саме з ними та постити контент саме там.
Наприклад, Ви можете створити канал на YouTube і розміщувати щотижневі відео, що охоплюватимуть широкий спектр цільової аудиторії. Це може бути розповідь про Вашу книгу, історія її написання, цікаві факти, цитати, інтерв’ю з видавцями та упорядниками — все, що завгодно. Головне — це зосередить увагу цільової аудиторії навколо Вашої книги.
Ви також можете рекламувати свою книгу або блог за допомогою оголошень Facebook, які залучають нових читачів до Вашої сторінки. Публікуйте цікаві цитати або фрагменти тексту з вашої майбутньої книги на своїй сторінці — це точно не буде зайвим.
За допомогою Twitter Ви можете розміщувати кілька разів на день короткі цитати або повідомлення до 280 символів. Лаконічні описи, враження, анонси — для цього всього підійде саме Twitter. Це потужна платформа для авторів, які хочуть просувати свій продукт.
Якщо Ви пишете про бізнес, то LinkedIn — найкращий варіант для просування Вашої книги. Ця платформа дозволяє знайти саме тих читачів, які належать до Вашої первинної цільової аудиторії, а також розуміються на царині.
Ми рекомендуємо вибрати дві платформи й зосередити увагу на їхній послідовній взаємодії. Можете почати з однієї, а потім потроху освоїти іншу. Не забувайте про регулярність публікування свого контенту, що дуже важливо. Проте в гонитві за аудиторією, пам’ятайте: головне — не швидкість, а якість.”
Для себе я вибрала дві основні соцмережі – Фейсбук та Інстаграм, де дописую найчастіше. Також у мене є канал у Телеграм, планую освоїти Твіттер. Зробила свою сторіночку і на Пінтерест, де розміщую ілюстрації та обкладинки, додаючи посилання на книги.
Але розповім, як усе починалося. Починала я з того, що зробила “ребрендинг” свого профілю ( особистої сторінки) у ФБ та Інсті. Написала там активні посилання на свій профіль на Букнет, а також інформацію про те, що я є письменником)) До того цього ніхто не знав ( або лише мої найближчі знайомі). Тоді я приєдналася до літературних груп у Фейсбуці, їх є досить багато, і в них зручно просувати власні твори, бо там уже збирається певна аудиторія, котру цікавить саме література і книги. Головне – це вибрати групи, адміністрація яких дозволяє давати посилання на сторонні ресурси ( той самий Букнет), зазвичай це вказано в правилах. На мою думку, не варто брати один рекламний допис і кидати відразу в 10 чи 20 груп, це нервує читачів, які можуть бути підписані на всі ці групи і в яких уся стрічка буде в ваших однакових постах. Виберіть кілька груп, які вам найбільше подобаються ( або мають найбільшу аудиторію), або чергуйте – сьогодні напишіть в одну спільноту, завтра в іншу. Безпрограшний варіант – створити свою власну літературну групу, до чого я зрештою і прийшла. Бо якщо в інших групах щось не влаштовує, то тут уже є можливість зробити все саме так, як хочеться автору. Але тоді готуйтеся, що доведеться більше працювати над її розвитком ( хоча реклама в групі дуже ефективна!)
Потім я створила творчу сторінку або бізнес-сторінку. Вона хороша тим, що з неї зручно робити пости платної реклами, тоді легко все відстежувати і регулювати. А хто не збирається поки що робити платну рекламу – то можна обійтися і просто особистим профілем. Бо бізнес-сторінку Фейсбук показує людям дуже неохоче, у мене там маленька активність. Через що я її врешті решт просто підключила до блогу в Інстаграм, і туди автоматично перепощуються мої публікації в Інсті, що значно заощаджує час. Так само розповіді ( сторіс) з Інстаграму автоматично перепощуються на Фейсбук-сторінку.
В своєму особистому профілі я розміщую власні твори, або уривки з них, свої переклади, твори інших авторів, які мені сподобалися, власні фото, тощо. Тут я маю найбільше друзів – 5 тисяч. На бізнес-сторінку в мене підписано більше тисячі людей, на блог в Інстаграм – близько 1200 . В Телеграмі справи йдуть не так активно – там маю всього 14 підписників. Але я вважаю, що за цією соцмережею майбутнє, вона мені подобається і я планую її розвивати.
У групі в мережі Фейсбук “Читацький клуб Мар’яни Долі” можуть дописувати всі бажаючі, так само інші автори розміщують свою рекламу. Зараз там близько 600 учасників, група активно розвивається. Я вже вивчила свою аудиторію, знаю, який контент їй найбільше до вподоби, тож для кожної соцмережі готую окремі дописи чи репости. Але якщо часу бракує, то просто дублюю один і той же пост в різні соцмережі, це не страшно)) Головне – робити публікації регулярно, а не вряди-годи.
Рекламу книг я найчастіше роблю так, як і більшість інших авторів – публікую уривок з нового розділу ( вибираючи найцікавіший момент), до нього підбираю картинку, що привертає увагу, дає посилання на книгу . Іноді просто оригінально оформлюю невеликі цитати або ж публікую відгуки читачів. Часом перепощую свої блоги з Букнету. Особливого графіку – на кшталт, що сьогодні роблю те, а завтра інше – не маю, все відповідно до настрою та вільного часу.
Ось ще хороші поради від Анни Пахомової, які варто взяти на замітку – Розкрути свою книжку
Ну і, якщо ви захочете ближче подивитися, що я публікую на своїх сторінках, ось посилання на них:
Запрошую усіх друзів, кому цікаво знати більше про мою творчість та мене саму на такі ресурси:
Мою творчу сторінку у Facebook
Мою особисту сторінку у Facebook
Групу “Читацький клуб Мар’яни Долі” у Фейсбук
Мій блог у Instagram
Дошку з ілюстраціями у Pinterest
Телеграм – канал “Читацький клуб від Мар’яни Долі” та однойменний Телеграм-чат
та, звичайно ж, на мою сторінку на сайті Букнет!
А які соцмережі є найулюбленішими та найефективнішими для вас? В коментарях можна давати посилання на свої сторінки та групи))
Оригінал статті на Букнет: Школа молодого автора: просування в соцмережах
Блог
Британська академія дизайну обкладинок оголосила переможцівПремія Британської академії дизайну обкладинок (ABCD) оголосила переможців під час 10-ї церемонії нагородження ABCD. Про це повідомили на твіттер-сторінці академії.
Девід Пірсон отримав
Журналіст інформаційного агентства «Вчасно» Олександр Цахнів загинув у бою на Бахмутському напрямку. Про це повідомили на сайті агентства.
37-річний Олександр Цахнів був родом із шахтар
2023 рік. На театральних сценах Лондона, а згодом Кембриджа та Оксфорда йде «Кассандра» Лесі Українки. Чи могла про таке мріяти Лариса Косач? Ця вистава нині не лише привертає увагу до
«Заважає мова – геть до ростова!»: за рік в Україні кількість…Частка громадян України, які спілкуються українською мовою в повсякденному житті, зросла до 71% порівняно з 2021 роком, коли цей показник становив 64%.
Про це свідчать результати опитування, фонду «Д
Оселя голосів та історій: в Україні збирають діалектиВолонтери «Проєкт Р.І.Д.» створили платформу «Оселя голосів та історій», де збирають діалекти з усієї України. Про це повідомили на сайті проєкту.
У такий спосіб ініціатори проєкту хочу
Додати коментар
Перед доданням нового коментаря впевніться будь ласка що він конструктивний і не ображає почуттів та гідності осіб, яким він призначений.