Цільва аудиторія, або маркетинг для чайників

Цільва аудиторія, або маркетинг для чайників

Цільва аудиторія, або маркетинг для чайників

Очікувати те, що ти унікальна особистість й до тебе всі потягнуться за творчістю це безглуздо, так якщо це була б правда, то всі твої сусіди та й усе твоє місто стояло  зараз перед дверима й просило дати, щось почитати.  Водночас мер міста вже замовляв би хвалебну оду самому собі. А саме так думає автор початківець.

1. Письменники.

2 Читачі.

Письменники прийшли сюди показувати власну творчість і вони прагнуть, щоб читали саме їх. Творчість інших їх цікавить опосередковано, наприклад, щоб взяти якісь ідеї й переробити, або читати по обміну для вишукування помилок бути бета читачами, обережно є такі, що не сприймають критики, аж ніяк особливо початківці, а зміст читати один одного і не об’являти помилки? Типу похвалити й розійтися, для мене це важкувато.

Отже, виділимо серед письменників категорії. Попереджаю один той самий автор може входити в декілька категорій.

1. В людини сердечний біль пише, як засіб зняти стрес. Така людина не готова вас читати. гостро реагує на критику. Її улюблена фраза “я тут не заради грошей”. Рекомендація поставити три зірочки прочитати якусь главу написати комент. Дати спокій. Від бажання критикувати відмовити.

2. Автор ЧСВ – прагне, щоб його хвалили, підіймає свою самооцінку коштом перших. Для нього головне рейтинг. Буде наганяти бото ферми та купувати сам собі зірочки. Щиро йому подякуйте за фінансовий вклад в розвиток платформи.

3. Конюктурщик – людина, що вміє писати будь. робить це заради грошей. дружити ні з ким не збирається. Має контракт з платформою. являється тією людиною. яка заробляє основні гроші. Сприйняти, як конкурента. Вчитися в нього.

4. Несуни – пишуть заради пропаганди. Несуть в народ сенси та ідеологію. Можна дружити, схильні до безкорисної допомоги, поки ваша ідеологія збігається в іншому випадку стаєте ворогами.

5 Аматори – автори, які вчаться ремеслу. Йдуть на контакт, просять, щоб їх вичитували, сприймають критику. Читають книги та статі з “теорії літератури”, вивчають мову. Для них гроші важливо, але вони об’єктивно оцінюють свій рівень, порівнюють себе з іншими та хочуть рости. Найбільша небезпека для них це не вірне порівняння. Рівнятися потрібно на кон’юнктурника, а часто з ним плутають автора ЧСВ.

Тепер про читачів ми відійдемо від класичного маркетингу через те, що його важко застосувати.

Отже дві групи.

1) активні

2) не активні.

За неактивних не можна нічого сказати. Через те, що вони просто читають й це насправді їхня біда через те, що автор не може зрозуміти їхньої потреби й змушений вгадувати.

Активні у свою чергу діляться на

1. платоспроможні 

2 не платоспроможні.

Ну ясно вас цікавить 1 група і писати саме під її смаки.

За кількістю читання.

1. Фанати одного автора

2. Люблять певний жанр

3 Мультичитачі.

Для вас важливо хапатися за категорію 2 й переводити їх в категорію 1. Робити своїми фанатами. мультичитач він як прийшов легко, так легко й піде.

Ви повинні розуміти такі речі. 

1 Більшість читачів не активні, вони просто читають і ніяк не реагують.

2. Велика кількість людей щодня звантажує додаток й користується ним один два рази на рік. попавши на декілька книг, які не відповідають їх смакам вони переходять на інші розваги.

3. в активних читачів часто змінюється спосіб життя і від цього вони перестають бути активними й на їх місце приходять нові. тому праця з читачем постійна.

4. Читач банально змінюється росте, і те що вчора йому здавалося цікавим до неможливості. Сьогодні може бути прісним. того він починає читати іншого автора, а на його місце має прийти новий читач.

5. Писати потрібно цікаво. Не просто багато, а якраз цікаво тримаючи руку на пульсі суспільства і потреб широких мас. Людина істота соціальна й не може жити поза соціумом. Чим більше ви розумієте широкі маси і їх потреби, тим Ваш успіх стає можливішим.

Успіху Вам в розумінні своєї цільової аудиторії та становлення комерційним, професійним автором.

Оригінал статті на Букнет: Цільва аудиторія, або маркетинг для чайників

Додати коментар

Перед доданням нового коментаря впевніться будь ласка що він конструктивний і не ображає почуттів та гідності осіб, яким він призначений.

Ім'я*
Email* (не буде опублікований)
*
* - поля обов'язкові для заповнення

Блог

Дарую обкладинку.

Дарую обкладинку.

Привітик від атора!

Привіт, мої любі!

Даю про себе знати, оскільки давненько від мене не було нічого чутно. Хочу сказати, що мені приємно інколи заглядати на сторінку і бачити нові зірочки, відгуки і, навіть, нагороди! Це все просто гріє мені

Дві книжки за ціною однієї! Знижка!!!

Привіт, мої друзі!

Завтра на вас чекає приємна знижка на дилогію

“ЗА КРОК ДО ЩАСТЯ”

Історія, яка надовго залишиться в ваших серцях!

Не пропустіть нагоди придбати шалено-емоційний роман за нижчою ціною!

Бажаю

Пані та панове! Нейронет!

Вітаю вас, любі мої! На Букнеті новий конкурс, а мене муха вкусила і не відпускала, доки не поставила фінальну крапку. Дякую їй, що не загризла. :))) Тепер справа за вами. Буду у захваті, якщо прочитаєте і додасте коментарі на

Так все ж таки серце чи розум?

Сьогодні о 20°° у “Вдрузк або Я не хотіла”

  — Навіщо ти сюди прибігла?! Ну?! Скажи мені?!

 — Я вже сказала!

  — Ні, не треба мені заливати про Опру! Прошу, не бреши! Навіщо ти сюди прибігла?!

  Я

Перейти до блогу

Нові автори

Обиденна Марія

Обиденна Марія – письменниця, авторка науково-популярних праць, перекладачка. Народилась у місті Чернігові. Закінчила Чернігівський національний педагогічний університет ім. Т.Г. Шевченко за фахом історія, англійська мова та література. У Київському Міжнародному Університеті отримала ступінь магістра за спеціальністю англійська філологія. Мешкає у місті Києві. 15 років працює перекладачкою, авторкою науково-популярних та публіцистичних статей. Пише прозові твори і […]

Маргарита Проніна

Авторка двох романів: «Звичайна» 2015р. та «Закони дива» 2020р. Дехто називає мій основний жанр “інтелектуальна жіноча проза”. Веду невелику community для письменників: I.Publish та групу на ФБ «Як написати книгу?» – для мотивації молодих авторів та перших кроків у сфері літератури. Також є співаторкою збірки “Приготуй мені гарячого глінтвейну”. Замовити книги та поспілкуватися запрошую в […]

Zoriána Bezodnia Кількість робіт: 1 Тетяна Зінченко

Я – Тетяна Зінченко, журналістка, фольклористка, за другою освітою – психолог. Маю збірку поезій “Твоя щаслива пора року”, готується до виходу роман у новелах.

Сергій Ущапівський

Посилання на мій авторський сайт: poeziya-dushi.com Посилання на авторську сторінку в Фейсбук: Ushchapivskyi.Serhii Посилання на сторінку в Інстаграм: ushchapivskyi.serhii

Перейти до "Нові автори"