Користувачі TikTok стимулювали різке зростання продажів книжок у США

У Сполучених Штатах Америки користувачі соцмережі TikTok почали розкуповувати книжки за рекомендаціями блогерів в коротких відео. Про це повідомляє The New York Times.
Відео під хештегом #BookTok, на яких жінки розповідають про свої враження від прочитаного, набирають мільйони переглядів.
Як зазначається, блогерки роблять презентації, знімають себе в процесі читання, розповідають про емоції, які викликала книжка, а також плачуть на камеру після яскравого фіналу. Експерти на ринку вказали, що авторки роликів не боятися бути щирими, тому контент і «чіпляє» інших користувачів.
@aymansbooksthis book ain’t for everyone, look up tw!#thesongofachilles #songofachilles #booktok♬ original sound – Ayman
Зокрема, відео 20-річної Айман Саудхарі з Чикаго набрало 150 000 переглядів. У ньому йдеться про роман Мадлен Міллер «Пісня Ахілла» (The Song of Achilles), який вийшов у 2012 році. У першій частині відео Саудхарі з посмішкою показує обкладинку книжки і повідомляє, що почала читання. У другій частині ролику вона з гучними криками і риданнями сповіщає про прочитання твору і жбурляє книжку на підлогу. Всього відео триває 7 секунд.
Саме роман Міллер користується найбільшою популярністю серед користувачів TikTok.
За даними сервісу NPD BookScan, зараз «Пісня Ахілла» розходиться в США по 10 000 примірників на тиждень, роман став третім у списку бестселерів в Нью-Йорку. При цьому пік популярності книжки Міллер минув ще кілька років тому.
«Ми не бачили таких божевільних продажів – я маю на увазі десятки тисяч примірників на місяць – від жодної іншої медіа-платформи», – розповіла директорка по формуванню асортименту найбільшої американської мережі книжкових магазинів Barnes & Noble Шеннон Де Віто.
За словами Де Віто, в книгарнях вже почали встановлювати спеціальні столи, на які викладають популярні в TikTok видання.
@alifeofliteratureIf anyone asks you what happens at the end, just LIE 🌊 #wewereliars #books #booktok #booker #ya #bookclub #bookworm #fyp #4u ♬ everybody wants to rule the world – madalyn
Водночас видавці та автори почали надсилати блогерам книжки з проханням розповісти про них.
Раніше повідомлялося, що у Сполучених Штатах Америки продажі книгарень у 2020 році впали на 28,3%.
Нагадаємо, Техаському онлайн-клубу книжкових рекомендацій Literati вдалося зібрати $52 млн (близько 1 млрд 456 млн грн) завдяки кампанії із залучення нових інвестицій.
Оригінал статті на Suspilne: Користувачі TikTok стимулювали різке зростання продажів книжок у США
Блог
Відомий перелік раритених книжок, які митники передали бібліотекам і музеям у 2022 роціУпродовж 2022 року митниці Держмитслужби склали 17 протоколів щодо намагань вивезти книжки та періодичні видання, а також передали 31 цінну книжку до бібліотек і музеїв. Про це повідом
Оголосили лавреатів Міжнародної премії імені Олеся Гончара 2023 рокуУ конкурсі на здобуття Міжнародної німецько-української премії імені Олеся Гончара 2023 року оголосили переможців. Про це повідомили на сайті Національної спілки письменників України.
П
Складати вірші може більшість, а поезію – одиниці, римувати сяк-так доступно кожному, а творити перли – не багатьом, як зрештою і в інших видах мистецтва, зокрема художній фотографії: фотоапарат один, а
Катерина Міхаліцина. Dogs of warПродовжуємо проєкт «Воєнний стан» – онлайн-антологію есеїв українських інтелектуалів та інтелектуалок про війну від Meridian Czernowitz. Сто авторів – у ста текстах – розкажуть про влас
Дві третини українців вважають неприйнятним отримувати новини з російських ЗМІМайже 70% українців вважають неприйнятним отримувати інформацію про події в Україні з російських ЗМІ. Про це свідчать результати другої хвилі опитування «Окуповані території та Росія: б
Перейти до блогу
Додати коментар
Перед доданням нового коментаря впевніться будь ласка що він конструктивний і не ображає почуттів та гідності осіб, яким він призначений.