Дівчата-тіктокерки запустили тренд #BookTok, що призвело до зростання книжкових продажів

Додаток для коротких відео TikTok став причиною несподіваного зльоту продажів книг в англомовних країнах. Все завдяки дівчатам-тіктокеркам, які діляться на платформі враженнями щодо прочитаних книг під хештегом #BookTok. Про новий тренд розповідає The New York Times.
Тіктокерки вдаються до різних стратегій: одні роблять короткі презентації прочитаних книг; інші знімають себе в процесі читання; треті розповідають про емоції, які викликала у них книга; четверті плачуть на камеру, якщо фінал історії виявився дуже сумним.
За словами директорки з формування асортименту мережі книжкових магазинів Barnes & Noble Шеннон Девітт, блогерки не бояться бути щирими та не ховають емоції. Це чіпляє інших користувачів і призводить до створення цілої низки коротких роликів. “Ми не бачили таких божевільних продажів – я маю на увазі десятки тисяч примірників на місяць – від жодної іншої медіаплатформи”, – розповідає Девітт.
Видавці та навіть окремі автори почали надсилати найбільш популярним тіктокеркам безплатні екземпляри своїх книг з проханням розповісти про них або навіть пропозиції про проведення рекламної кампанії на комерційній основі.
Увагу користувачів хештегу #BookTok привертають не тільки новинки, але й класика і твори, пік популярності яких пройшов кілька років тому. Так, роман Мадлен Міллер “Пісня Ахілла” (The Song of Achilles) вийшов у 2012 році та був тепло сприйнятий читачами. Проте бестселером книга стала після того, як 8 серпня минулого року користувачка з Лос-Анджелеса написала, що “ця книга змусить вас розплакатися”. Вже 9 серпня був зафіксований сплеск його продажів. Відео переглянули понад 6 млн разів.
До нього приєдналися й інші тіктокерки. Так, 20-річна @aymansbooks опублікувала короткий ролик: спочатку вона показує обкладинку книги, потім вона ж ридає в камеру і відкидає книгу, а напис на екрані свідчить: “І ось я закінчила її читати (драматичні крики та ридання)”. Наразі “Пісня Ахілла” розходиться у США по 10 тис. примірників на тиждень – книга стала третьою в списку бестселерів в Нью-Йорку.
Сервіс для створення і перегляду коротких відеороликів TikTok була запущена китайською компанією “ByteDance” у 2018 році та відтоді набув широкої популярності. Сьогодні додаток налічує близько 1 млрд користувачів зі 150 країн. За межами Китаю понад половини користувачів ще не досягли 24 років.
Оригінал статті на Читомо: Дівчата-тіктокерки запустили тренд #BookTok, що призвело до зростання книжкових продажів
Блог
Розпочато прийом творів на здобуття літературно-мистецької премії імені Миколи ТоменкаЩорічна літературно-мистецька премія імені Миколи Томенка (далі – Премія) засновується Лип’янською сільською радою з метою пошанування талановитого поета, популяризації його творчості.
Премія є творч
У межах створення Нацкорпусу кримськотатарської мови опрацьовано понад 700 матеріалівПід час роботи над створенням Національного корпусу кримськотатарської мови, яке ініціювало Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій, фахівці вже опрацювали понад 700 матеріалів
Через військову агресію росії в Україні пошкоджені щонайменше 11% шкілСтаном на січень 2023 року через російську військову агресію в Україні були пошкоджені 1259 шкіл, а 223 — повністю зруйновані. Про це свідчать результати дослідження «Війна та освіта. Я
Росіянам заборонили використовувати зображення Мумі-тролівФінська компанія Moomin Characters, яка володіє правами на твори письменниці Туве Янссон, більше не видає ліцензії на використання образів Мумі-тролів у росії. Про це повідомило російсь
Із романів Аґати Крісті вилучать образливі словаЗ романів Аґати Крісті про Еркюля Пуаро й міс Марпл від видавництва HarperCollins приберуть «потенційно образливу лексику».
З текстів видалять посилання на етнічну приналежність героїв,
Додати коментар
Перед доданням нового коментаря впевніться будь ласка що він конструктивний і не ображає почуттів та гідності осіб, яким він призначений.