В епоху соцмереж обкладинка стала головним інструментом просування книги – the Guardian

В епоху соцмереж обкладинка стала головним інструментом просування книги – the Guardian

Повсюдне поширення соцмереж і тривалий карантин зробили обкладинку головним інструментом просування книги на світовому ринку – пише The Guardian. На думку видання та опитаних ним експертів, це дозволяє говорити про нову віху книжкового дизайну.

Приводом для такого твердження став ажіотаж навколо оприлюднення виданням Ew.com обкладинки нового роману Саллі Руні “Де ж ти, прекрасний світ” (Beautiful world, where are you).

В епоху соцмереж обкладинка стала головним інструментом просування книги – the Guardian

За словами дизайнера книги Джона Грея, йому хотілося, щоб читач міг заглянути “під обкладинку книги та побачити її персонажів”, ніби “крізь розриви в хмарах”.

На думку креативного директора журналу The Bookseller Денні Артера, першим вісником перетворення книжкової обкладинки на важливий інструмент просування книги став вихід другого роману Руні “Нормальні люди” у 2018 році. Тоді “новаторська обкладинка, створена, аби зачепити потенційного покупця” широко поширилася в Instagram і Twitter серед каналів, присвячених літературі.

Але початок цього процесу, вважає Артер, поклала компанія Amazon 10-15 років назад, оскільки завдяки онлайн-ритейлеру автори та видавці стали більше уваги приділяти тому, як книга виглядає на екрані комп’ютера та смартфона, а не на полиці в книжковому магазині.

За словами іншого книжкового дизайнера Холлі Овендена, обкладинки стали значити ще більше після того, як з початком карантину в багатьох країнах книжкові магазини були змушені перейти на онлайн-режим роботи. По суті, читачам довелося піти проти старого правила: “не суди про книгу по обкладинці”.

В епоху соцмереж обкладинка стала головним інструментом просування книги – the Guardian

З Овенденом згоден старший дизайнер видавництва Faber & Faber Джонні Пелем: “Візуальне враження опинилося на вершині списку пріоритетів при підготовці нового видання”

Книжковий дизайнер Ена Моррісон розповіла, що колись, коли їй замовляли обкладинку, то клієнти не хотіли нічого дивного або незвичайного. Останні пару років, за її словами, замовники приходять зі словами “хочемо чогось абсолютно нового”.

Сьогодні соціальні мережі переживають бум інтересу до книг і читання. Поряд з усім відомим “селфі” з’явився новий феномен “шелфі” (shelfie) – це селфі (але не обов’язково, можливо й просто фото), яке ви робите на тлі своїх книг (від англ. shelf – полиця, зокрема й для книг).

Оригінал статті на Читомо: В епоху соцмереж обкладинка стала головним інструментом просування книги – the Guardian

Додати коментар

Перед доданням нового коментаря впевніться будь ласка що він конструктивний і не ображає почуттів та гідності осіб, яким він призначений.

Ім'я*
Email* (не буде опублікований)
*
* - поля обов'язкові для заповнення

Блог

Новинка

Всім доброго  вечора! Хочу повідомити,що у суботу стартує моя новинка “Друг мого брата”

(Обкладинка інтрига))

Анотація:

Раніше я його недолюблювала. Зараз також… Але провівши з ним незабутню ніч, я закохалася.

Цикл книг “Кохання до нестями”

Запрошую всіх читати початок першої книги “Ніколи тебе  не забуду”  з циклу “Кохання до нестями”.

Головні герої першої книги:

1. Констянтин ― хлопець, якому 21 рік. Більше, ніж навчання йому подобається ходити

Книжка «Вічний календар» Василя Махна вийшла польською

Роман «Вічний календар» (Kalendarz wieczności) Василя Махна переклали польською мовою. Про це йдеться на сторінці письменника у фейсбуці.
 
Книжка побачила світ у відомому видавництві P

До 150-річчя Стефаника: біля рідної хати письменника виконають виставу за його…

14 травня в Україні відзначатимуть 150-річчя з дня народження письменника Василя Стефаника. У цей день біля рідної хати письменника в Русові покажуть виставу «Вона-Земля» за його творами. Про це пише s

Book Space оголосив спецпрограми цьогорічного фестивалю

IV Міжнародний книжковий фестиваль Book Space оприлюднив перелік спецпрограм, які відбудуться цього року в межах фестивалю. Захід пройде 3-5 вересня у Дніпрі, на Фестивальному причалі.

Перейти до блогу

Нові автори

Маргарита Проніна

Авторка двох романів: «Звичайна» 2015р. та «Закони дива» 2020р. Дехто називає мій основний жанр “інтелектуальна жіноча проза”. Веду невелику community для письменників: I.Publish та групу на ФБ «Як написати книгу?» – для мотивації молодих авторів та перших кроків у сфері літератури. Також є співаторкою збірки “Приготуй мені гарячого глінтвейну”. Замовити книги та поспілкуватися запрошую в […]

Zoriána Bezodnia Кількість робіт: 1 Тетяна Зінченко

Я – Тетяна Зінченко, журналістка, фольклористка, за другою освітою – психолог. Маю збірку поезій “Твоя щаслива пора року”, готується до виходу роман у новелах.

Сергій Ущапівський

Посилання на мій авторський сайт: poeziya-dushi.com Посилання на авторську сторінку в Фейсбук: Ushchapivskyi.Serhii Посилання на сторінку в Інстаграм: ushchapivskyi.serhii

Гаврилюк Тамара

Мене звати Гаврилюк Тамара, мені 15 років. Це – моя перша лірична збірка “Паперова краса”. Вона була удостоєна І місцем в конкурсі-захисті НДР від Малої академії наук.

Перейти до "Нові автори"