В епоху соцмереж обкладинка стала головним інструментом просування книги – the Guardian

В епоху соцмереж обкладинка стала головним інструментом просування книги – the Guardian

Повсюдне поширення соцмереж і тривалий карантин зробили обкладинку головним інструментом просування книги на світовому ринку – пише The Guardian. На думку видання та опитаних ним експертів, це дозволяє говорити про нову віху книжкового дизайну.

Приводом для такого твердження став ажіотаж навколо оприлюднення виданням Ew.com обкладинки нового роману Саллі Руні “Де ж ти, прекрасний світ” (Beautiful world, where are you).

В епоху соцмереж обкладинка стала головним інструментом просування книги – the Guardian

За словами дизайнера книги Джона Грея, йому хотілося, щоб читач міг заглянути “під обкладинку книги та побачити її персонажів”, ніби “крізь розриви в хмарах”.

На думку креативного директора журналу The Bookseller Денні Артера, першим вісником перетворення книжкової обкладинки на важливий інструмент просування книги став вихід другого роману Руні “Нормальні люди” у 2018 році. Тоді “новаторська обкладинка, створена, аби зачепити потенційного покупця” широко поширилася в Instagram і Twitter серед каналів, присвячених літературі.

Але початок цього процесу, вважає Артер, поклала компанія Amazon 10-15 років назад, оскільки завдяки онлайн-ритейлеру автори та видавці стали більше уваги приділяти тому, як книга виглядає на екрані комп’ютера та смартфона, а не на полиці в книжковому магазині.

За словами іншого книжкового дизайнера Холлі Овендена, обкладинки стали значити ще більше після того, як з початком карантину в багатьох країнах книжкові магазини були змушені перейти на онлайн-режим роботи. По суті, читачам довелося піти проти старого правила: “не суди про книгу по обкладинці”.

В епоху соцмереж обкладинка стала головним інструментом просування книги – the Guardian

З Овенденом згоден старший дизайнер видавництва Faber & Faber Джонні Пелем: “Візуальне враження опинилося на вершині списку пріоритетів при підготовці нового видання”

Книжковий дизайнер Ена Моррісон розповіла, що колись, коли їй замовляли обкладинку, то клієнти не хотіли нічого дивного або незвичайного. Останні пару років, за її словами, замовники приходять зі словами “хочемо чогось абсолютно нового”.

Сьогодні соціальні мережі переживають бум інтересу до книг і читання. Поряд з усім відомим “селфі” з’явився новий феномен “шелфі” (shelfie) – це селфі (але не обов’язково, можливо й просто фото), яке ви робите на тлі своїх книг (від англ. shelf – полиця, зокрема й для книг).

Оригінал статті на Читомо: В епоху соцмереж обкладинка стала головним інструментом просування книги – the Guardian

Додати коментар

Перед доданням нового коментаря впевніться будь ласка що він конструктивний і не ображає почуттів та гідності осіб, яким він призначений.

Ім'я*
Email* (не буде опублікований)
*
* - поля обов'язкові для заповнення

Блог

Добрі поради від Всесвіту.

Добрий вечір, мої любі!

 Слава Україні дорогі читачі й колеги

Вітаю усіх, Сьогодні я виклала ще один розділ книги

Покликання або Добрі Поради від Всесвіту 

 і на який ви чекали. Трішки смакоти у блозі для тих

86% діячів культури очікують збільшення популярності української культури у світі

72% українських культурних діячів передбачають збільшення патріотичного ухилу в культурі всередині країни внаслідок повномасштабної російсько-української війни. Про це свідчать результа

«Гра на вибування»: презентація книги відомого письменника у Чернівцях зібрала повну…

У Чернівцях 12 травня відбулася презентація книги «Гра на вибування» відомого публіциста, перекладача, письменника та критика Олександра Бойченка.

Захід зібрав повну залу Літературного целанівського

Моє Ца прогресивні домогосподарки

Пишуть багато про цільову аудиторію. Мені хочеться бачити такою прогресивних домогосподарок. Не тих, що посудомийки, а ті що люблять свого чоловіка усією душею. Знають, як йому важко приходиться на роботі й у захисті батьківщини.

Остання знижка на передплату Грішна

Любі мої, історія Вара і Єви в книжці “Грішна” доходить до свого завершення. Через днів п’ять буде фінал, тому продаж на деякий час (редегування) зупиниться. 

Не пропустить можливість купити зараз по заниженній

Перейти до блогу

Нові автори

Ірина Мостепан (Мельник)

Ірина Сергіївна Мостепан (дівоче прізвище – Мельник) народилася 12 жовтня 1987 року на Рівненщині у селі Олександрія. Член Національної спілки письменників України. Учасниця народного літературного об’єднання «Поетарх» Рівненського палацу дітей та молоді. Акторка Рівненського молодіжного народного театру ім. Атталії Гаврюшенко. Із 2019 року живе у місті Ірпінь. Працює вчителем в Українському гуманітарному ліцеї Київського національного університету […]

Діана Анджейчик Кількість робіт: 6 Денис Нарбут

Народився 13 березня 1985 року в м.Армянськ (АР Крим, Україна). Після смерті батька, переїхав з матір’ю та братом в м.Вознесенськ, Миколаївська обл. Публікуватися почав з 16 років у друкованих газетах, книгахзбірниках, альманахах у м.Вознесенськ та м.Миколаїв та інтернетпорталах України. Протягом тривалого часу писав мало. З середини 2020 року повернувся до активного написання віршів та публікацій. […]

Ірина Каспрук

Я – Ірина Каспрук. Поетеса, авторка поетичної збірки “Вплітаючи квіти у своє волосся”. Друзі часто називають мене Сонячна, тому більше моєї поезії ви знайдете у соцмережах за #sonyachna. Детальніше ознайомитись з моєю творчістю можна ось тут : https://www.facebook.com/irkaspruk/

Камелія Кількість робіт: 8 Перейти до "Нові автори"