Меню

Маркетинг на літнет

Букнет Маркетинг на літнет

Маркетинг на літнет

Перепробувавши різні способи піару, реклами, обговоривши з колегами готова ділитись досвідом.

Перше, робіть твір якісним, з живими героями, цікавим сюжетом. Перевіряйте на русизми – багато з читачів терпіти не можуть суржик і русизми в творах. Про граматичні помилки навіть мовчу. Хоча, зняти питання відносно помилок може помітка “чернетка” в описі твору.

Друге, треба зробити цікаву обкладинку. ну там вже як нафотошопите.

Третє, викладати твір краще невеликими шматочками, до десяти тисяч знаків. Але регулярно.Це важливо. І в кожні наступній частині залишайте відкритим якесь питання, що змусить читача цікавтись продовженням.

І говоріть з своїми читачами. В блогах, в самій книжці, залишаючи коротенькі послання, в коментарях.Але не зловживайте блогами. Прошу. Надто багато сповіщень від вас більше дратує, ніж дає позитивний результат. Не варто писати блог про кожну нову частину твору – це  ітак відображається в бібліотеці, і сповіщенням читачу теж. Тому додаткові сповіщеня набувать вигляду спаму. Краже зрообіть гарну картинку з цитатою із розділу твори і опублікуйте її в соцмережі.

Ну добре, кого я вчу))) Сама того всього, знаєте, не роблю. І помилок у мене купа, бо не вистачає іноді часу вичитувати. І викладаю я так сказать “от случая к случаю”. Але ж ми говоримо про ідеальні ситуації)))

Як тільки почали викладати твір, починайте його реламувати в соціальних мережах.

Робіть буктрейлер. Після опублікування трізеру до книжки спостерігається певний притік читачів.Але це явище короткочасне.

Просіть колег, щоб рекомендували ваші книжки. Обмін читачами річ корисна і збільшує цільову авдиторію. По спостереженням, теж відбувається притік читачів.

Не забувайте про вищезгадані картинки з рекламою.

щодо запрошення читачів читати ваші книжки чи провідати вашу сторінку – як зясувалось багатох така навязлива самореаклама дратує. Думки щоод ефективності серед авторів розділилсь. особисто я запрошувала якось певну кількість людей читати мою книжку. І це не вплинуло жодним чином ані на її рейтинг, ані на кількість підписувачів на сторінці.

Якщо ви вже продаєте книжку, то з власних спостережень, хочу сказати, що встановлення знижки на книжку має приємний ефект у вигляді збільшення продажів.

А от промокоди на кількість продажів геть не впливають.

Оце ніби поки все. Якщо щось пропустила – рада буду почитати в коментарях))

 

Оригінал статті на litnet.com: Маркетинг на літнет

Додати коментар

Перед доданням нового коментаря впевніться будь ласка що він конструктивний і не ображає почуттів та гідності осіб, яким він призначений.

Ім'я*
Email* (не буде опублікований)
*
* - поля обов'язкові для заповнення